Craiova si Bacau, noi “statii” pentru caravana EximBank

EximBank a finalizat in luna noiembrie unul dintre cele mai ample proiecte de promovare si comunicare externa pe care l-a derulat in acest an, si anume parteneriatul incheiat cu Institutul Bancar Roman (IBR) si Asociatia Nationala a Exportatorilor si Importatorilor din Romania (ANEIR).
Proiectul a constat in participarea la intalniri directe cu intreprinzatorii din tara si cu reprezentantii locali ai bancilor pentru prezentarea modalitatilor prin care banca poate sustine dezvoltarea sau activitatea companiilor locale si a modului in care oferta EximBank o poate completa pe cea a institutiilor de credit.

Craiova si Bacaul au fost ultimele orasele care au gazduit acest gen de intalniri in 2010, dupa ce evenimente similare au mai fost organizate la Brasov, Cluj, Constanta si Timisoara. Astfel, peste 300 de manageri de companii si reprezentanti ai sistemului bancar local au avut ocazia de a cunoaste in detaliu portofoliul de produse la bancii.
Dincolo insa de prezentarile in sine sustinute de oficialii bancii poate cel mai important castig al acestui proiect a fost interactiunea directa cu mediul de afaceri in urma careia perceptia generala a bancii – de institutie rigida – a inceput sa se schimbe substantial.

“Suntem convinsi ca numai prin intalniri directe cu reprezentantii mediului de afaceri vom reusi sa ne facem cunoscute produsele si mai ales sa le adaptam la noile conditii de piata. Important este sa cream un canal de comunicare eficient”, a spus Ionut Costea, presedintele EximBank.
In paralel cu acest proiect, in lunile octombrie si noiembrie, au mai fost organizate o serie de intalniri, cu un target mult mai nisat – companiile exportatoare. ANEIR a invitat membrii asociatiei interesati de o eventuala colaborare cu EximBank, la intalniri specializate cu conducerea bancii.
La aceste evenimente au participat companii exportatoare din judetele Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Mures, Covasna si Harghita, carora produsele bancii le-au fost prezentate in detaliu si personalizat de catre Paul Ichim, vicepresedintele EximBank.