R-DESIGN TEAM: Ne documentam, inovam, testam, ne asumam, deci evoluam!

Periodic, orice constructor auto care se respecta scoate pe piata versiuni facelift ale modelelor sale – de obicei aplicat pe la 3-4 ani de la lansare – care vin cu o improspatare la interior si/sau la exterior cu elemente minore, dar menite sa tina modelul in viata pana la lansarea viitorului model. Cand vine insa vorba despre masina personala, nu toata lumea isi permite sa schimbe masina de fiecare data cand se plictiseste de ea, dar exista companii care pot pastra imaginea de showroom a unei masini sau ii pot improspata aerul, fara interventii majore.

Este si cazul R-Design Team, o companie specializata in servicii profesionale de design grafic si productie publicitara, relativ tanara pe piata de profil din Covasna si Brasov, care se poate ocupa, printre altele si de aspectul unei masini oferind servicii de montaj folii.

”Folia de protectie pentru caroserie este una dintre cele mai bune modalitati de a pastra aspectul de showroom al masinii. Folia – practic invizibila – va pastra aspectul nou al vehiculului mai mult timp, fara a schimba caracteristicile de design sau culoarea, prin protejarea unor zone vulnerabile precum barele de protectie, aripi fata sau spate, oglinzile laterale etc. Avem propria echipa de designeri: desenam, detinem si montam intreaga gama de folii auto pentru protectie solara, protectie caroserie (transparente sau colorate) si protectie faruri”, spun reprezentantii companiei.

Dupa peste 13 ani de experienta antreprenoriala in domeniu, Florin Ionescu a decis ca a venit momentul pentru un nou inceput, care sa-i permita sa se exprime intr-un mod mult mai personal, si, in 2015, a infiintat R-Design Team. Noua firma acopera zona de imagine pentru trei arii diferite de piata: Automotive, Commercial, Residential si a incheiat 2016, primul an integral de activitate, cu venituri de aproape 80.000 de euro si trei angajati.

Daca despre zona automotive v-am povestit la inceput, despre conceptele rezidentiale, Florin Ionescu spune ca sunt ”o nisa interesanta in care am gasit provocari, pe care le putem traduce in elemente din industria publicitara”.

”Suprafetele vitrate din bai, bucatarii, camere de zi, pereti despartitori etc. sunt suporturi excelente pentru o comunicare personalizata si individualizata. Usile, jaluzelele, gresia, faianta, sticla, lemnul, aluminiul, pielea sunt elemente care pot fi personalizate si inglobate perfect in ambientul dorit. Posibilitatile nelimitate de creatie, cat si multitudinea de materiale si texturi existente, fac posibile crearea unor spatii de locuit totalmente personalizate in concordanta cu temele individuale ale incaperilor unei locuinte”, explica el.

Cat priveste zona comerciala, Florin Ionescu spune ca R-Design Team este pregatita ca, pornind de la conceptul creat de firma sau respectand un manual de branding, sa produca de la cataloage de prezentare, fotografii de produs, papetarie de afaceri, pana la branding de flote auto, fatade vitrate, sisteme de expunere si obiecte promotionale.

”Am inceput sa cream idei, apoi sa ne producem propriile materiale, la un nivel calitativ pe care il sustinem si il promovam. Pentru aceasta am achizitionat echipamente care faciliteaza controlul detaliilor existente in conceptele si propunerile noastre grafice. In urma unui research consistent si documentat, am ales echipamente cu viteza de productie si calitate impresionante”, mai spune antreprenorul. ”Proiectele care ies din shop-ul nostru sunt cartea noastra de vizita si sunt o componenta a brand-awareness-ului nostru. Suntem permanent in competitie cu noi insine: ne documentam, inovam, testam, ne asumam, deci evoluam!”.

Mai multe despre R-Design Team