XOXORISARA sau cand copii inspira un business un pic mai…Uoopsie

Se spune ca in timp ce noi incercam sa ne invatam copiii totul despre viata, copiii nostri ne invata ce inseamna viata cu adevarat. Nimic mai adevarat ar putea spune Ionela Damian, cea pe care cele doua fiice ale sale au invatat-o ce inseamna cu adevarat viata…de antreprenor.

”Am inceput activitatea dupa 16 ani de experienta in sectorul textil, iar pasiunea pentru creatia vestimentara si dragostea pentru cei mici m-au determinat sa aleg drumul spre lumea copiilor, unde nu sunt limite de culoare si fantazie. Fetitele mele ma ajuta sa ma inspir, dar si sa inteleg necesitatile celor mici”, spune Ionela Damian care detine un atelier in Brasov in care creeaza haine pentru copii sub brandul ”Uoopsie – with love for children”.

Fiecare hainuta care prinde viata in atelierul nostru este gandita in cele mai mici detalii pentru a oferi copiilor comoditatea materialului de calitate, un croi modern si deosebit, dar si originalitatea data de pictura manuala, broderie sau aplicatii de accesorii. Fiecare copil este <Uoopsie> cand are zambetul pe buze. Atentie, este molipsitor!!!”, spune antreprenoarea.

Inspiratia venita de la cele doua fetite s-a suprapus astfel perfect peste pasiunea pentru moda a antreprenoarei dand nastere unui business de familie de succes – XOXORISARA SRL.

Povestea isi are inceputul la Torino, in Italia, unde Ionela Damian, plecata dupa absolvirea liceului cu familia, s-a inscris la Scoala profesionala „ARTE E MODA“. Dupa ce, in 2010, si-a luat diploma de designer vestimentar, tehnician textil si croitor, a lucrat o vreme ca tehnician textil la o firma de camasi barbatesti din Torino. In 2014, se intoarce in Romania impreuna cu sotul si cu cele doua fetite.

”M-am intors cu gandul sa-mi deschid un mic atelier, dar am decis sa cercetez un pic piata inainte, de aceea cand m-am intors m-am angajat la o firma locala si, timp de patru ani, am invatat foarte multe lucruri, atat pe plan profesional, cat si pe partea de marketing. Dar visul meu era sa dau nastere unui brand propriu, iar fetitele mele m-au determinat sa creez hainute pentru copii, tot ele fiind si principala mea sursa de inspiratie”, povesteste antreprenoarea.

A contat si faptul ca piata vestimentatiei pentru copii din Romania (care a fost in 2019 de aproape 400 de milioane de euro) este dominata de marile branduri din malluri, iar cei care cauta diversitate, originalitate, dar si calitate nu au prea multe optiuni. In plus, nu a fost de neglijat nici faptul ca vanzarile pe acest segment sunt influentate si de faptul ca cei care urmeaza sa le poarte cresc rapid, deci au nevoie constant de o garderoba noua.

Astfel, in ianuarie 2019, se naste ”mezinul” familiei – brandul Uoopsie. ”Mi-a luat mult timp sa gasesc un nume care sa reprezinte ceea ce voiam sa transmit prin hainutele mele, dar cred ca Uoopsie ma reprezinta perfect. E un concept care pleaca de la joc, culoare si distractie, care stau la baza fiecarui produs, dar fara a uita de calitatea materialelor, libertatea in miscare data de un croi specific copiilor si diferite sisteme de reglare a marimilor cum ar fi talia ajustabila”.

Primul an de activitate a dovedit ca, talentul, inspiratia si pasiunea Ionelei Damian au fost bine investite, atelierul inregistrand vanzari de 250.000 de lei.

”Am investit circa 15.000 de euro, dar vom continua sa investim in firma mereu, pentru ca <Uoopsie> este noul nostru copil pe care trebuie sa-l crestem”, explica antreprenoarea.

Produsele firmei, destinate fetelor, baietilor si bebelusilor (cu colectii pentru scoala, pentru ocazii festive sau pentru toata ziua), sunt comercializate deocamdata pe site-ul propriu si pagina de Facebook Uoopsie, dar planurile pentru viitor sunt ambitioase: de a deschide magazine in principalele orase ale tarii, dar si de a intra pe pietele internationale.

Mai multe detalii pe https://uoopsie.ro/