Exim Banca Romaneasca lanseaza o noua interfata pentru Internet Banking

Exim Banca Romaneasca face inca un pas pentru a oferi clientilor sai persoane fizice o experienta de banking digitala imbunatatita si lansează, din 27 noiembrie 2023, o noua interfata pentru aplicatia de Internet Banking.

Pentru o tranzitie reusita, prezentam pasii de urmat pentru logarea in noua aplicatie:

  • Se acceseaza butonul de Internet Banking de pe eximbank.ro;
  • Se acceseaza optiunea scrisa cu rosu “Resetare parole / Cod de acces”;
  • Se introduce utilizatorul – se pastreaza username-ul utilizat in prezent;
  • Se introduce CNP (persoana nerezidenta va introduce Cod tara, Numar si Serie pasaport, scrise fara spatii, ex:GRXXX12345678);
  • Se acceseaza Urmatorul Pas;
  • Se seteaza noua parola in campurile Parola noua/ Confirma Parola, tinand cont de regulile specificate in pagina respectiva;
  • Se alege tipul de token detinut (SMS, digipass)

 – Pentru SMS se apasa pe optiunea scrisa cu rosu “Trimite Sms – Login”. Mentionam ca se pastreaza pe numarul de telefon setat in prezent.

Pentru Digipass, in campul Token se introduce codul de acces generat de digipass sau primit prin SMS pe numarul de telefon declarat bancii. Si in acest caz se pastreaza dispozitivul utilizat in prezent cu codul PIN actual (daca este utilizat un dispozitiv cu PIN).

  • Se acceseaza butonul Resetare Parola – Daca parola nu este validata de aplicatie si este necesara introducerea unei noi variante, in cazul in care se utilizeaza SMS, trebuie accesata optiunea scrisa cu rosu “Retrimite Sms –Auth” si se trece in campul Token codul nou primit prin SMS.

Odata setata noua parola, aplicatia afiseaza mesajul “Resetarea a fost efectuata cu succes. Va puteti identifica cu noul cod de acces/parola” si se apasa butonul Acces.

Utilizatorul va fi directionat in pagina unde va introduce Utilizator si noua Parola si va apasa butonul Conectare. Apoi va continua cu codul de acces generat de digipass sau primit prin SMS (SMS –ul este trimis pe telefon doar daca se apasa optiunea scrisa cu rosu “Trimite Sms – Login”).

Important: Inrolarea pe noua versiune se finalizeaza numai daca dupa resetarea parolei se efectueaza conectarea cu succes pe noua versiune.

Toate informatiile cu privire la prima conectare si efectuarea tranzactiilor pe Internet Banking sunt detaliate in Manualul de utilizare, postat in Documente utile – Exim Banca Romaneasca.

De retinut:

Pentru a face tranzitia catre noua platforma, serviciul de Internet Banking va fi indisponibil in intervalul 24 noiembrie, ora 19:00 – 27 noiembrie, ora 09:00. In acest context, recomandam clientilor sa se asigure ca tranzactiile necesare vor fi efectuate in afara acestui interval de timp.

Totodata, clientii vor putea accesa intreg istoricul tranzactional efectuat ulterior datei de 01 ianuarie 2022 in noua interfata de Internet Banking (extrase de cont, plati, tranzactii etc), platile programate si sabloanele salvate se vor regasi in noua aplicatie, iar daca esti posesorul unui card de credit, extrasele de cont de card vor fi disponibile in aplicatie pentru ultimele 6 luni.

Pentru detalii suplimentare si suport

Tel: +4 021.305.9505 (de luni pana vineri, in intervalul 08:30 – 17:00)

E-mail: suport.IB.retail@eximbank.ro.