Exim Banca Romaneasca lanseaza serviciul gratuit de notificari pentru utilizatorii de mobile banking

Clientii Exim Banca Romaneasca care utilizeaza e-ximBanking – aplicatia de mobile banking a bancii – au acum acces in timp real la informatii privind activitatile si securitatea contului lor odata cu lansarea serviciiului gratuit de notificari push pe dispozitivele mobile.

Astfel, dupa efectuarea unei tranzactii, utilizatorul primeste notificare pe telefonul mobil cu detaliile tranzactiei, precum data si ora efectuarii acesteia, suma, moneda in care a fost facuta operatiunea, destinatia platii. Serviciul permite si transmiterea de notificari legate de platile programate sau recurente, dar si info referitoare la expirarea depozitelor sau data urmatoarei rate scadente pentru credite. Cat priveste securitatea contului, clientii bancii primesc informatii legate de datele de logare si valabilitatea parolei si sunt notificati daca s-a depasit numarul de incercari nereusite de logare sau de schimbare a parolei de utilizator. Daca ultilizatorul acceseaza notificarea, acesta il redirectioneaza automat catre aplicatia de mobile banking unde gaseste toate informatiile financiare relevante.

Pentru a primi notificari despre activitatea pe cont si despre depozite si credite, utilizatorul trebuie sa le activeze din aplicatia de mobile banking – Setari/Notificari, notificarile de securitate fiind activate default.

Serviciiul de notificari push este destinat atat persoanelor fizice, cat si companiilor care utilizeaza aplicatia de mobile banking – e-ximBanking. Aplicatia este disponibila gratuit in Google Play si App Store si ofera utilizatorului o gama larga de optiuni – acces nelimitat la conturi, posibilitatea de a efectua plati si transferuri catre alte conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finantelor.

Lansarea serviciului de notificari push este parte a procesului accelerat de transformare digitala a Exim Banca Romaneasca care a inclus pana in prezent schimbarea interfetei pentru internet banking precum si lansarea aplicatiei de mobile banking – e-ximBanking atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice, si a platformei de inrolare 100% online e-bancamea.ro pentru acces la un pachet complet de produse si servicii: cont curent in lei, card de debit, serviciul SMS Alert si Internet Banking. La acestea se adauga introducerea in portofoliul de servicii a portofelelor digitale Apple Pay si Google Pay care permit efectuarea de plati contactless rapide si sigure cu telefonul mobil, fara a fi necesara prezenta fizica a cardului. In plus, clientii Exim Banca Romaneasca au posibilitatea de a retrage cash contactless de la bancomat cu telefonul mobil, fara a mai fi necesara introducerea cardului in ATM.

Exim Banca Romaneasca este o banca universala 100% romaneasca, aflata in top 10 cele mai mari institutii de cre­dit dupa active. Banca ofera clientilor sai, persoane fizice si juridice, o gama larga de produse si servicii de calitate, adaptate nevoilor acestora. Exim Banca Romaneasca opereaza o retea nationala de distributie de 83 de sucursale si 26 de Centre de Afaceri, acestea din urma fiind dedicate exclusiv companiilor, retea care ii permite sa fie aproape de clientela de retail si corporate si sa implementeze diverse programe de dezvoltare romanesti si europene. In plus, pentru ca actioneaza ca agent al statului pe piata de garantii si asigurari, Exim Banca Romaneasca este unul dintre instrumentele prin care fondurile publice, puse la dispozitie de statul roman, sustin dezvoltarea durabila a economiei.

12 august 2024