Ce trebuie sa stiu despre trimiterea banilor?
Pentru a trimite, expeditorul trebuie sa se prezinte la oricare dintre unitatile noastre sau ale partenerilor sai – a se consulta sectiunea Locatii WU.
Expeditorul trebuie:
- sa cunoasca numele si prenumele corect si complet al destinatarului;
- sa cunoasca destinatia tranzactiei;
- sa se legitimeze cu un act de identitate valabil cu fotografie (ex: buletin, carte de identitate – pentru rezidenti; pasaport, carte de identitate pentru cetatenii din Uniunea Europeana – pentru nerezidenti etc);
- sa comunice operatorului, verbal, elementele necesare procesarii tranzactiei;
- sa depuna suma pe care doreste sa o transfere;
- sa plateasca un comision pentru efectuarea acestui serviciu. Comisionul este diferit in functie de suma transferata, moneda (Euro sau Ron), destinatie (Romania sau strainatate), se percepe numai expeditorului, iar nivelul sau este specificat in cadrul rubricii “Comisioane”.
Informatii cu privire la datele transferului sunt comunicate verbal de client si sunt introduse in sistemul Western Union de catre operatorul WU. Clientul va semna chitanta ACR si, in final, un exemplar al formularului (Copie-client) va ramane la dispozitia acestuia, iar al doilea exemplar (Copie-agent) va fi pastrat la banca urmand a fi arhivat.
Suma maxima de bani ce poate fi transmisa prin serviciul Western Union este echivalentul sumei de 10.000 dolari în Euro şi RON (conversia monedei va fi făcuta la cursul Western Union).
Pentru sumele ce depasesc echivalentul sumei de 7500 dolari în euro sau RON, expeditorul trebuie sa prezinte documente justificative privind urgenta transferului.
Pentru informaţii suplimentare ne puteti contacta la 08008 12345, număr apelabil gratuit in reţeaua Romtelecom sau la 021.305.9494.