Vadova – The show must go on

 

Elena Dobre nu si-a dorit neaparat sa intre in lumea afacerilor, a preferat sa lase zona antreprenoriala in grija sotului, unul dintre pionierii capitalismului valcean, care, in 1991 a infiintat compania VADOVA, fiind printre primii producatori si distribuitori de diluanti, lacuri si vopsele.

Vara lui 2007 va schimba insa definitiv destinul familiei, odata cu disparitia fulgeratoare a lui Ion Dobre. Economist ca formare, Elena Dobre decide sa duca mai departe visul sotului si preia administrarea afacerii, sustinuta de fiica sa Lavinia, pe atunci studenta la ASE Bucuresti. Femeie puternica fiind, renunta la cariera in banking, intrand in lumea afacerilor atat de fascinanta si plina de dramatism, avand in vedere mai intai responsabilitatea sociala a angajatilor derutati in acel moment, decat maximizarea cu orice pret a profitului.

Ca a facut alegerea corecta o demonstreaza rezultatele companiei.

Vadova a implementat sistemul integrat de management al calitatii, al mediului si al securitatii si sanatatii ocupationale, care are drept rezultat atat satisfacerea cerintelor clientilor pentru produsele furnizate cat si respectarea reglementarilor legal in vigoare. Detine omologare RAR pentru toate tipurile de antigel auto si are agremente tehnice pentru vopselele alchidice si vopselele lavabile. Produsele VADY au reusit sa castige increderea consumatorilor datorita raportului calitate – pret , motto-ul societatii fiind “Culoare si calitate la inaltime”.

Sub marca VADY, societatea produce si comercializeaza o gama larga de produse: lavabile si tencuieli decorative; vopsele pe baza de apa si solvent; grunduri pentru protectia lemnului si metalului; baituri acrilice si alchidice; adezivi pentru industria constructiilor, lemnului si pielariei; diluanti si antigel

Din anul 2009, societatea a scos pe piata o gama diversificata de lacuri alchidice si acrilice, utilizate pentru tratarea si innobilarea produselor de lemn, atat din interiorul cat si din exteriorul cladirilor.

Un an mai tarziu, cand tanara absolventa Lavinia, se alatura echipei de profesionisti, societatea cunoaste un nou avant, prin diversificarea gamei de produse ca urmare a inregistrarii la OSIM a noilor brand-uri RODYS si SIMPLU pentru produsele din grupele de coloranti si diluanti.Tot atunci compania a lansat o noua gama de produse pentru curatenia casei: detergent de vase, aragaz, gresie si faianta, detartrant etc, gama de produse din acest domeniu fiind completata cu detergent pentru cosmetica si intretinere auto.

La inceputul anului trecut, compania si-a adaugat in portofoliu o gama de detergent pentru curatarea marmurei si granitului. A largit gama de produse alchidice prin fabricarea emailurilor cu efect de “lovitura de ciocan” utilizate pentru decorarea si protectia suprafetelor metalice.

Comercializarea produselor se realizeaza prin distribuitori in toate zonele tarii, dar un pas important, l-a reprezentat intrarea pe rafturile retelelor de hypermarketuri (Auchan, Ms Bricolaj, Arabesc) fapt ce a facut sa creasca vizibilitatea produselor la consumatorul final.

Prin munca si perseverenta echipei de profesionisti, societatea a realizat in 2015 o cifra de afaceri de 9,7 milioane lei.

Preocuparea permanenta pentru cresterea calitatii produselor s-a reflectat prin investitii importante in modernizarea sectiilor de productie, astfel numai in sectia de vopsea lavabila s-au facut investitii in instalatii de productie in valoare de un million euro, capacitatea actuala de productie fiind de 36 tone/schimb, ceea ce ii permite sa faca fata noilor cerinte ale pietii.

In prezent societatea isi indreapta atentia catre utilizatorul final prin introducerea in piata a unor masini automate de colorat prin purjare ce permit nuantarea in peste 5000 de culori. Dar, poate ce este cel mai important, se lucreaza intens la extinderea pietei de distributie dincolo de granite, fiind vizate Republica Moldova si Serbia. Pentru ca…The Show Must Go On.

Mai multe despre Vadova

BANCA COMERCIALA
FONDURI DE STAT