Tachonan Service – Dorinta de crestere este la ea acasa

Inovare, profesionalism, organizare nemteasca si un accent deosebit pus pe satisfactia clientului. In doua cuvinte: Tachonan Service. Ideea din spatele infiintarii societatii apartine lui Petru Nan, caruia pe parcurs i s-a alaturat si sotia pentru zona de administrare.

„In 1996, piata parea receptiva ideilor in domeniul digital. Era exact inceputul digitalizarii pentru Romania post-comunista, aflata in tranzitie. Asadar, pasionat fiind si, profitand de o experienta de 20 de ani in domeniul tahografelor, dar si de o scurta perioada in care am activat ca sofer pe autovehicule destinate transporturilor internationale, am stiut ca este nevoie de asa ceva in tara noastra. E normal ca atunci cand activezi intr-un domeniu o perioada indelungata sa simti hibele si necesitatile pentru imbunatatirea fluxului”, ne-a relatat Petru in legatura cu motivatia care a stat la baza pornirii unui business intr-un domeniu atat de tehnic, inaccesibil antreprenorilor fara experienta, manati de dorinta de a porni un business.

”Sunt mandru ca sotia mea a acceptat sa mi se alature. Pentru un barbat, in domeniul acesta, chiar daca pare ireal, este nevoie de gestiunea unei femei, de atentia feminina pentru orice detaliu. Asadar interventia sotiei nu a constituit decat o plus valoare si sincer, mi-a oferit o doza de curaj si de optimism in perioade foarte grele, cum a fost anul 2012, cand, am fost si noi ca multi altii afectati de criza”.

Societatea oradeana ofera asistenta si in ceea ce priveste serviciile digitale, asigurand descarcarea tahografelor digitale si a cardurilor de sofer.

“Ne-am dat seama relativ repede ca vom avea nevoie de crestere organica si implicit de dezvoltarea retelei de distributie. Astfel, am ajuns sa avem opt puncte de lucru – in Oradea, Arad, Bucuresti, Constanta, Bacau, Timisoara, Craiova si Sibiu. Ne-am extins si portofoliul de produse reusind astfel sa detinem astazi o gama extinsa de echipamente de transport precum tahografe, tahografe digitale, limitatoare de viteza si accesorii pentru acestea, diagrame de toate tipurile, hartie imprimanta tahograf digital, sisteme de masurare a consumului de combustibil, a greutatii pe axe, sistem de evaluare a diagramelor tahograf, cartelele si memoria de masa a tahografului digital (TIS-Web)”.

“Cu ce venim inovator? Cu ideea in sine si cu tot ce presupune conceptul nostru. Serviciile de monitorizare flota efectuate de noi au drept rezultat scaderea costurilor de transport si gestionarea mai buna a activitatii angajatilor prin solutii de monitorizare a flotei diferitelor firme de transport, solutii care, in final, conduc la cresterea profitului si scaderea costului de intretinere si management al flotei. Avantajele sunt evident de observat cu ochiul liber si se cuantifica in diminuarea costurilor operationale inca din prima luna de utilizare, in cresterea eficientei activitatii datorita administrarii flotei de vehicule prin reducerea perioadelor de stationare nejustificate, planificarea mai buna a rutelor si timpilor efectivi de condus si odihna, reducerea accidentelor cauzate de viteza prin monitorizarea vitezelor excesive si reducerea uzurii vehiculelor”, explica antreprenorul.

De altfel, in urma unei simple accesari a portalului firmei, se certifica organizarea – in cele mai mici detalii – a tuturor informatiilor in parte, atat cele legate de serviciile oferite de catre firma cat si informatiile legate de sistemele pe care aceasta le comercializeaza.

Pe de alta parte, societatea ofera montaj si reparatii la produsele pe care le comercializeaza, oferind certitudinea ca reparatiile se efectueaza cu piese originale de la producator, aspect deosebit de important pentru asigurarea sigurantei propriilor clienti. Verificari tehnice se realizeaza la toate tipurile de tahografe, atat la cele mecanice (Kienzle, VDO, Mannesmann), cele standard si automatic (Kienzle, VDO, Mannesmann), electronice (VDO Kienzle, Mannesmann, Siemens VDO), modulare (VDO Kienzle, Mannesmann, Siemens VDO), cat si la cele digitale (Vdo Dtco 1381, Stoneridge SE 5000, Actia Smartach).

“Suntem in continua dezvoltare. Ducem o politica de consolidare a pozitiei pe piata, lucru care nu este usor deloc, insa, atunci cand exista determinare, nimic nu este imposibil”, ne-a impartasit Petru. Si analizand preocuparile constante ale firmei in domeniul calitatii bunurilor si serviciilor oferite, plus profesionalismul in relatiile cu clientii, exista toate premisele in acest sens. Si, pentru ca am facut referire la clienti, firma are peste 10.000 de clienti, transportatori de toate dimensiunile, printre cei mai importanti fiind H Essers si OMV Petrom.

Trendul ascendent accentuat al companiei din Oradea reiese si din datele statistice ale lui Petru “de exemplu, in anul 2000, inregistram o cifra de afaceri de aproape 150.000 euro si 20 de angajati, in timp ce anul trecut am ajuns la peste 1,5 milioane de euro si la un numar de 59 de angajati”.

Mai multe despre Tachonan