Noutati internet banking persoane fizice
Exim Banca Romaneasca face inca un pas pentru a-ti oferi o experienta de banking digitala imbunatatita astfel ca, din luna noiembrie, te vei putea bucura de o noua interfata pentru serviciul de Internet Banking.
Aceasta aduce ca noutati:
- usurinta in accesarea functionalitatilor si in utilizare;
- functionalitati noi: schimbare parola direct din aplicatie, lichidare depozite etc.;
- securitate sporita;
- upgrade de tehnologie;
- acces la aplicatia de Mobile Banking.
Noua interfata o va inlocui in totalitate pe cea actuala iar, in perioada urmatoare, vei primi toate informatiile necesare pentru familiarizarea cu noua aplicatie si o tranzitie cat mai usoara.
Aceasta schimbare presupune si actualizarea Termenilor si Conditiilor de utilizare a serviciului, document pe care il regasesti postat pe site-ul bancii in sectiunea Documente Utile – Persoane fizice. Vestea buna este ca, desi termenii si conditiile se modifica, costurile percepute pentru serviciul de Internet Banking raman neschimbate.
In cazul in care nu esti de acord cu aceste modificari, ai dreptul de a denunta contractul de Internet Banking, in mod unilateral, gratuit si fara invocarea vreunui motiv, in orice sucursala Exim Banca Romaneasca sau utilizand adresa de email suport.IB.retail@eximbank.ro, pana la data de 24.11.2023, cand aceste modificari vor intra in vigoare.
In cazul in care pana la aceasta data nu ne vei transmite refuzul aplicarii modificarilor cuprinse in prezenta notificare, modificarile vor fi considerate acceptate, iar contractul aferent produsului/ serviciului contractat de la Exim Banca Romaneasca se va derula in noile conditii.
Termenii si Conditiile se aplica atat in situatia in care serviciul Internet Banking este inclus intr-un pachet de cont curent, cat si atunci cand este anexat individual unui cont curent.
Pentru detalii suplimentare ne poti contacta de luni pana vineri, intre orele 08:30 – 17:00, la numarul +4 021.305.9505 sau prin e-mail la adresa suport.IB.retail@eximbank.ro.